Skip links

Kalamatajournal.gr: “Να γιατί το καλοκαίρι στην Καλαμάτα είναι υπέροχο!”

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΛΑΠΕΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ 

Αν καταφύγουμε στην ψυχανάλυση, “το Εγώ ξεχωρίζει τι είναι πραγματικό, μας βοηθάει να ξεχωρίζουμε τις σκέψεις μας και να τις κατανοήσουμε”. Υπάρχει όμως και άλλος τρόπος, πέραν της ψυχανάλυσης, να αφήσουμε τις σκέψεις μας να ηρεμήσουν, να μπορέσουμε να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές στιγμές. Υπάρχει συγκεκριμένα το EGO ALL DAY EXLUSIVE BAR, στην παραλιακή οδό Ναυαρίνου της Καλαμάτας. Ο Νίκος Μαλαπέτσας και ο Λεωνίδας Τριανταφυλλόπουλος, συνιδιοκτήτες του EGO, έχουν δημιουργήσει ένα χώρο που κάνει αμέσως τον επισκέπτη να νιώσει όμορφα, ξέγνοιαστα, να πει “να γιατί το καλοκαίρι στην Καλαμάτα είναι υπέροχο”…

Ego All day exclusive bar Kalamata - Για εμάς

“Είναι ένα επιχειρηματικό εγχείρημα που υλοποιήθηκε μέσα στην περίοδο του κορονοϊού. Ανοίξαμε το καλοκαίρι του 2020 και έχουμε μπει αισίως στην τρίτη καλοκαιρινή περίοδο. Ο κόσμος αποδέχτηκε το εγχείρημά μας, αγκάλιασε την επιλογή που του προσφέραμε και εμείς από την πλευρά μας είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί η επένδυση που κάναμε ήταν μεγάλη για τα δεδομένα μας” μας είπε ο Νίκος Μαλαπέτσας. 

Το EGO είναι ένα all day cafe-bar-restaurant που ξεκίνησε με σκοπό, τον οποίο έχει επιτύχει, να προσφέρει υπηρεσίες που παρέχονται σε προορισμούς τουριστικά ανεπτυγμένους, όπως για παράδειγμα στα νησιά των Κυκλάδων. 

Το μαγαζί χωρίζεται σε τέσσερις χώρους, αλληλένδετους μεταξύ τους, την πλαζ με τις ξαπλώστρες και τις ομπρέλες, το restaurant, το bar και τα μπαλκόνια”. Οι χώροι αυτοί, σημείωσε ο Νίκος Μαλαπέτσας, συναποτελούν “έναν πολυχώρο, στον οποίο μπορούμε και εξυπηρετούμε πολύ κόσμο με διαφορετικά γούστα, ανάγκες και επιθυμίες”. 

Η πλαζ του EGO είναι από τις πιο όμορφες στην παραλία της Καλαμάτας, με ξύλινες ξαπλώστρες -γενικά στο μαγαζί το ξύλο και το καλάμι είναι τα κύρια υλικά και κάνουν τον επισκέπτη να νιώθει ότι βρίσκεται σε έναν όμορφο χώρο με ήπιες παρεμβάσεις με γήινα στοιχεία. Στις ξύλινες ξαπλώστρες υπάρχουν μαξιλάρια που προσφέρουν μια έξτρα άνεση. Επιπλέον παρέχεται υπηρεσία κράτησης για όποιον θέλει να πάει στην πλαζ και να τον περιμένει η ομπρέλα και ξαπλώστρα του. Ακόμη παρέχεται προσωπικό σέρβις για την πραγματοποίηση κάποιας εκδήλωσης στην πλαζ, όπως για παράδειγμα γενεθλίων. 

Η κουζίνα του εστιατορίου του EGO είναι καθαρά ελληνική και μεσσηνιακή με υπηρεσίες ανώτερες από αυτές που προσφέρει ο μέσος όρος των ταβερνών. Σε κάθε κατηγορία του καταλόγου του εστιατορίου υπάρχει ένα πιάτο αμιγώς μεσσηνιακό, όπως η σαλάτα, που περιέχει λαλάγγι από την περιοχή, σύκο και τυρί σφέλα. Στα ζυμαρικά προσφέρεται μεσσηνιακή μακαρονάδα μδ φρέσκια τομάτα, με ψιλοκομμένο κολοκύθι και τριμμένη φέτα. Στα ορεκτικά υπάρχει πιάτο με ποικιλία μανιταριών από τον Ταΰγετο, τα οποία το EGO προμηθεύεται από ντόπιο παραγωγό. Επίσης στα ορεκτικά περιλαμβάνεται μεσσηνιακό παραδοσιακό τυρί, με παστέλι και μέλι της περιοχής.

Στο bar εργάζονται καθημερινά dj’s και εκπαιδευμένοι baristas που δημιουργούν εκπληκτικά cocktails, κάποια μάλιστα με ποτά από τις ιστορικές ποτοποιίες της Μεσσηνίας, όπως του Καλλικούνη και του Στεφανούρη. Υπάρχει για παράδειγμα κοκτέιλ με σύκο! 

Τα μπαλκόνια του EGO είναι οι χώροι με βιτρίνα τη θάλασσα, με ατμόσφαιρα πιο ρομαντική, ιδιαίτερα όταν δύει ο ήλιος. 

Λόγω της πανδημίας και των περιορισμών στην τουριστική κίνηση, σημείωσε ο Νίκος Μαλαπέτσας, τα δύο προηγούμενα καλοκαίρια “ο κόσμος που ερχόταν ήταν σχεδόν αποκλειστικά ντόπιος και επισκέπτες από την Αρκαδία, τη Λακωνία και τον Πύργο, ενώ είχαμε μεγάλη προσέλευση επισκεπτών από την Αθήνα. Φέτος όμως βλέπουμε πάρα πολύ κόσμο και από το εξωτερικό. Ιδιαίτερα στην αρχή της σεζόν είχαμε πάρα πολλούς τουρίστες από την Ιταλία και τη Γαλλία και εννοείται πολλούς Ελληνοαμερικανούς, Ελληνοκαναδούς αλλά και Ελληνοαυστραλούς. Έγιναν και event στο χώρο μας με Ελληνοκαναδούς που έκαναν το γάμο τους ή κάποια βάπτιση. Βλέπουμε ότι έχει βοηθήσει πάρα πολύ το αεροδρόμιο και οι πτήσεις ώστε να έχουμε κόσμο από το εξωτερικό και στα άκρα της σεζόν”. 

Ο Νίκος Μαλαπέτσας, μιλώντας για το μαγαζί του σημείωσε ότι “η φιλοσοφία μας και η κατεύθυνση του σχεδιασμού του χώρου ήταν μόλις κάποιος περάσει την πόρτα του EGO να νιώσει ότι βρίσκεται σε έναν άλλο χώρο, σε ένα άλλο μέρος, ας πούμε σε ένα νησί. Γι’ αυτό και το ονομάσαμε EGO, για να δείξουμε ότι εδώ ο επισκέπτης βρίσκει τον καλό εαυτό του, το Εγώ του, γιατί το τελευταίο διάστημα όλοι λίγο πολύ έχουμε παραμελήσει τον εαυτό μας και αναλωνόμαστε με την καθημερινότητα”. 

Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ

Ο Νίκος Μαλαπέτσας ασχολείται πάρα πολλά χρόνια επαγγελματικά με τον τουρισμό, την εστίαση, την αναψυχή στην Καλαμάτα και έχει πρόταση για το τι πρέπει να γίνει, στο παραλιακό μέτωπο, ώστε να αναδειχθεί και τα προσελκύσει πολύ περισσότερο κόσμο: “Θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη και πρέπει να το διεκδικήσουμε όλοι οι Καλαματιανοί, να γίνει ένα master plan ανάπλασης όλου του παραλιακού μετώπου, από το λιμάνι μέχρι το Φιλοξένια. Οι αναπλάσεις που γίνονται είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και αναβαθμίζουν πάντα ένα προϊόν. Το είδαμε στο Ιστορικό Κέντρο, το είδαμε στην Αριστομένους παρότι είχαμε και αντιδράσεις για την πεζοδρόμηση και τώρα το βλέπουμε και στη Σφακτηρίας όπου μια “νεκρή” περιοχή για 15 χρόνια πήρε αμέσως ζωή και η ζήτηση για καταστήματα είναι μεγάλη. Όπως επίσης το βλέπουμε και στην ανάπλαση της Ναυαρίνου. Παρότι η παρέμβαση έγινε σε ένα μικρό τμήμα βλέπουμε ότι έχει αλλάξει όλη η περιοχή και όσοι επισκέπτονται την πόλη μας λένε τα καλύτερα για το τμήμα αυτό, χωρίς μάλιστα δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο. Νομίζω ότι η μονοδρόμηση στο συγκεκριμένο τμήμα είναι ένα παράδειγμα για το τι πρέπει να γίνει σε όλη τη Ναυαρίνου. Φανταστείτε μέχρι το Φιλοξένια μεγάλα πεζοδρόμια, ένα δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, με ασφαλή κυκλοφορία και των πεζών και των ποδηλάτων και των πατινιών. Ένα τέτοιο σχέδιο θα ανεβάσει το επίπεδο της Καλαμάτας. Θα γίνει μια σύγχρονη παραλιακή πόλη του επιπέδου αντίστοιχων πόλεων στα νότια της Γαλλίας και της Ισπανίας. 

Θεωρώ ότι πρέπει όλοι να διεκδικήσουμε την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, για να μην πάω και σε ένα επίπεδο παραπάνω, να μην πω δηλαδή ότι θα έπρεπε να γίνει επιχωμάτωση και να αυξηθεί η παραλία κατά 20 μέτρα. Ένα τέτοιο έργο έγινε στη Λεμεσό της Κύπρου και έχει γίνει σήμερα ο νούμερο ένα προορισμός. Δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο πολλές άλλες πόλεις σαν την Καλαμάτα, σαν το παραλιακό μέτωπο της Καλαμάτας. Ας το αξιοποιήσουμε λοιπόν!”. 

Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ > https://kalamatajournal.gr/messinia/kalamata/item/29082-“ego”-“na-giati-to-kalokairi-sthn-kalamata-einai-yperocho-”

Σταύρος Μαρτίνος

Μετάβαση στο περιεχόμενο